2015. augusztus 21., péntek

Bréking Nyúz: Nyürrös érkezése

Még három hónapot sem kellett várni, és elérkezett ez a nap is: megérkezett az oldalborda, küldöm a képet a meglehetősen jó állapotban levő feleségről (szerintem én rosszabb színben voltam a 24 órás utat követően):


Mintha csak tegnap lettem volna lefényképezve nagyjából a reptérnek ugyanezen pontján (pedig nem kicsi reptérről van szó, évi majd 20 millió utast fordul meg rajta  ez persze eltörpül az igazán nagyok mellett, de azért a budapesti 9 milliójához képest nem rossz (Európában a bécsi, manchesteri, düsseldorfi vagy a Berlin Tegelhez hasonlítható nagyságú, ha valakinek van tapasztalata a felsoroltak méretével kapcsolatban).

Most pedig kipihenjük az utazás okozta fáradalmakat :)

3 megjegyzés :

  1. Örülünk, hogy Edina odaért. Puszilunk Benneteket: Julika, Áron, Tomi

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen, mi is titeket és kellemes hétvégét! :)

    VálaszTörlés
  3. Én csak Edinát, de egy jó alapos baráti / rokoni kézfogást Te is kapsz, Sasa. x))
    Örülök neki, hogy nem volt semmi gond, csak így tovább!
    Azért így se ritkuljanak a posztok, értem? ;))

    VálaszTörlés